Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2008 17:33 - Когато разбрах, че не съм Бог
Автор: oddity Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1252 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.10.2008 20:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

    И изведнъж ми стана толкова непоносимо тъжно, че никога няма да мога да спася света. От какво ще го спасяваш, попита ме насмешливо ти. Ами... от мъката, поколебах се аз и за да демонстрирам липсващата си увереност, добавих едно натъртено разбира се. А ако светът не иска да бъде спасяван, продължаваше да ме гледаш със същите очи. Че как няма да иска да бъде спасяван, недоумявах аз, въобще не можех да си представя подобна възможност. Как няма да иска, повторих по-високо, като видях, че не си сменяш очите. Ами, проблясна ми разгромяващ аргумент, който, смятах, слага моментално край на спора, ами Исус? Ами Спасителя, в моите очи, ако бях анимационен герой, доволно щяха да горят високомерни огньове, но не съм анимационен герой и никакви огньове нямаше. Онзи, когото народът разпна ли, не си сваляше злодейската усмивка ти. Ъ-ъ, не очаквах такъв обрат, да, ама... не са знаели какво искат, съвсем се оплетох. Но са знаели какво не искат, отговаряше, без да се замисляш, което ми действаше още по-обезкуражаващо. Виж какво, започнах да се ядосвам вече от безсилието си пред теб аз, остави ме да ми е тъжно, по дяволите! Не искаш ли да се успокоиш, премигна ти веднъж, премигна втори път и само ореолът ти липсваше. Не!, извърнах глава встрани. Май все пак спечелих спора, щом последната дума беше моя. Нали?



Тагове:   Бог,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: oddity
Категория: Лични дневници
Прочетен: 369945
Постинги: 139
Коментари: 337
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930