Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2008 17:38 - Денят, в който изчезнах
Автор: oddity Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2321 Коментари: 7 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

- Ей, човече, къде изчезна? Откога не съм те виждал?
- Не знам.
- А? Как така не знаеш?
- Ами нали бях изчезнал.
- Да, но.. ТИ беше изчезнал! Трябва да знаеш къде си бил.
- Как да знам, след като ме нямаше?!
- Ама... каквооо? Някой да не те беше отвлякъл?
- Не, определено не беше. Дори точно обратното.
- Че кое е обратното на отвличането? Някой те е върнал?!
- Да, и това се случи, но още не знам кой беше.
- Хъ... ъ-ъм, и къде си бил?
- Нали това се опитвам да ти обясня - изчезнах, нямаше ме, което, предполагам, ме изпраща точно в Никъдето...
- Да не искаш да кажеш, че си бил умрял?
- Едва ли. Но е било възможно. Просто спрях да съществувам за известно време.
- Ъ? А бе, ти за к"во ми говориш?
- Имам теория за това, слушай сега. Мислил ли си някога какво влияние над съществуването ти имат всички, които те заобикалят?
- Е, разбира се. Не живея сам на тая планета, всички си влияем с действията...
- Не, не! Говоря буквално!
- Че к"во му е небуквалното на...
- Млъкни, не ме прекъсвай! Опитвам се да кажа, че всички наоколо буквално поддържат съществуването ти!
- И как става това?
- Много просто - като те възприемат - мислено или визуално.
- К"вооо...? Ти да не искаш да ме убедиш, че ще изчезна, ако хората спрат да ме възприемат?!
- Именно. Добре схващаш мисълта ми.
- А бе, ти съвсем си изфирясъл... Хубаво, ами като съм си сам?
- Може пак някой да мисли за теб.
- И постоянно някой мисли за мен? Ами през нощта, когато всички спят?
- Виж сега, има и един момент на самовъзприемане. Докато съзнаваш сам себе си, всичко е окей.
- Значи няма от какво да се притеснявам. И твоята теория отива на боклука... Хъм, чакай малко, а ти как си изчезнал тогава?
- Излгежда съм забравил за себе си в момент, в който никой не ме е виждал и мислил. Бил съм световно невъзприет и съм станал невъзприемаем.
- Това са пълни щуротии!
- Както искаш. Но ако изчезнеш, дано се намери някой, който да се сети за теб, защото иначе...
- А колко време мога да не съществувам? Има ли някакъв срок, след който не мога да се върна?
- Не знам, аз се върнах.
- Ей, човече... а ти мислиш ли си често за мен?




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hara73 - много интересна теория
04.10.2008 18:03
но докато мислим за другите няма начин да изчезнем защото и те ще мислят за нас :-)
цитирай
2. oddity - Звучи приятно,
04.10.2008 18:10
но неистинно за съжаление. Колко пъти обектът не мислите ни не подозира дори... :) (в което влагам всякакъв смисъл)
цитирай
3. анонимен - Щом
04.10.2008 18:39
Щом се мислиш за изчезнал, значи си изчезнал и това е...
цитирай
4. antoniahristova - Често ми се случва!
04.10.2008 18:47
Често преставам да съществувам за много хора, когато не съм в България... и когато се върна, питат: къде се загуби?
цитирай
5. anially - "Докато съзнаваш сам себе си, ...
04.10.2008 19:19
"Докато съзнаваш сам себе си, всичко е окей."
Ако съществуваш само във възприемането на другите - зле! Така е.
цитирай
6. retsboc - Хей,
05.10.2008 12:02
като прочетох написаното и се сетих за ...
имаше един епизод на "Улицата" за Изчезващия човек ... Доста силен.
Теди Москов правеше смях от тъжни теми.

Много вярно, наистина. Поздрави на теб и не изчезвай!
цитирай
7. enigma33 - О. о край, влюбих се в теб, имам ...
16.11.2008 06:33
О.о
край,влюбих се в теб,
имам чувството,че ми крадеш мислите направо от главата, чувствам се ограбена
п.с:имаш си нова фенка :Pp
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: oddity
Категория: Лични дневници
Прочетен: 369945
Постинги: 139
Коментари: 337
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930